Don't call my name



Sitter hemma hos mamma nu
och ska sova här inatt.
Jag har gått hela dagen och tänkt på allt som hände igår.
Och jag har kommit fram till att jag tror inte jag ångrar någonting,
visst jag ångrar väll att jag drack så jävla mycket.. Men nu har jag
iallafall erfarenhet av att sitta i fyllecell :p och dit vill jag aldrig mer.

Så har fått lära mig en läxa och det känns braaaaa.
Har ont som fan i mitt knä, har ju ramlat och fått ett sår,
och ont ont ont gör det.

Sen dethär med att alla går och "klagar" på att jag bytt namn stör mig som fan.. det är inte deras liv jag förändrat någonting, och fine fortsätt kalla mig Nathalie. Innerst inne kommer jag alltid se mig själv som en Nathalie. Men man lever bara 1 gång och jag vill faktiskt hinna med det mesta och ett namnbyte var bland det bästa jag gjort. Det känns crazy.. det känns som en sak som jag gör :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0