I can be

Fullast vinner :: Vem tror ni vann? :-)
Jag kan ge er en ledtråd, jag har spenderat 4 timmar i en fyllecell.





Jag hade iallafall hur kul som helst tills vi kom ner på stan.
Blev riktigt full och polisen var störd... sa att min klänning var för kort.
idioter... den var såå inte för kort. Och ida kallade mig Nathalie,
och så frågade dom vad jag hette. Jag bara Isabella.
Dom bara, du är ju så full så du vet inte ens vad du heter.

Damp? jaaaa.. så dom vägrade tro mig, sedan när vi kom till
polisstationen kollade dom upp mig. och JAPP jag hette visst Isabella.
Fuckers :P Så imorse klockan 4 fick jag för första gången skriva under
på ett papper : Isabella Uhlán. Det var nice.

Jag är inte stolt över mig själv
. Det är jag fan inte.
Nu ska jag hem till min mamma & tycka synd om mig själv
hela kvällen hos henne. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0