Shorty is a lover

Gullet ida ringde mig klockan 9. Hej jag har tråkigt... Jag med.. vi möts på stan om en timme. Jag var inte ett dugg söt, så var bara att göra sig iordning och åka ner på stan och möta upp ida. Vi gick omkring med lilla Mattias och bråkade lite, ;) ida fick sån FET damp på mig. Vart fan rädd :p

" Den är rosa och lång, Ida det är väll asbra? "


haha en kille kom och pratade om sin limosin,
och den var rosa och lång, det tyckte jag & ida var hysteriskt
roligt, men det tyckte inte han så han gick :o... hmmm.

Sedan så alltid när jag är ute går jag & kollar på killar och tänker
Ful, Ful, Ful, Snygg, snygg.. söt?

Så såklart så gick jag så idag, så såg jag en kille på håll.
Jag bara: hm. jaa.. snygg.. så sen bara MEN NEJ!! det är robin.
fan helvete det var inte okej XD så jag bestämmde mig för att de var inte snygg ist. Hehhehehe, just kidding. 8-) man får tycka sina ex är snygga va?

Har iallafall haft en supertrevlig kväll. :D skönt att få komma ut och träffa folk och umgås med knäppa ida. Nu ser jag bara framemot våran utgång som kommer ske inom en snar framtid. Denna gång ska jag inte hamna i fyllecell.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0