I want you babe

Jag & Nisse sitter nu i datarummet och chillar lite. hahahahahahaa, jag vet inte vad som flugit i mig, :o men jag känner för att skutta hoppa och skrika XD hahah. men jag avstår. ;) tror både min moster & min kusin kommer tycka jag är lite knäpp då. :D



Har varit en väldigt skön dag idag, stek & bad. Och sedan somnade jag ute i solstolen runt 7 tiden :p jag blir så otroligt tvärtrött just den tiden, brukar ta en powernap då. Åldern börjar sätta sina spår vettö... Snart är det väll läggdags för mig och tha kusin. Ska se avatar ikväll också :p tror de blir 3:dje kvällen i rad. besatt? oh yes.

Imorgon skulle vi förmodligen åka till en badplats och bada =) kan bli skojigt. Men jag har inget emot att ligga i poolen hela dagen imorrn o glassa.

haha, sen linus har en fläkt inne i sitt rum,
så härom natten skulle vi ha den på när vi skulle sova.
Så satt han på den så den bara blåste på mig.

**

Linus, kan du vrida den så den inte bara blåser på mig hela tiden?
för då kommer jag vakna upp med nackspärr imorrn.


Så han ändrade lite på den och sedan:
MEN ÅÅÅH, kuul... nu kommer JAG vakna upp med nackspärr imorrn.

Så jag började asgarva. så pillade han lite till på den och sa:
Sådär ja. nu kommer båda vakna upp med nackspärr!

han är så jäkla söt min lilla kusin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0