Will never be like you

Fyfan, jag är helt slut efter idag så tänkte utnyttja det och försöka att sova nu. Är dock inte helt 100% på om linus är på att sova redan. Tur jag är äldst och kan bestämma. ;) det gillar jag väldigt mycket.


För övrigt har jag insett hur sjukt svårt jag har för blod. :P
jag & linus stod imorse och borstade tänderna, och så började han blöda, så han spottade LIIITE lite blod, och jag bara stod där och rös i hela kroppen och skrek " MEN ÅÅHHH linuuuuuusss, lägg aaaaaaav :o "  han bara flinade och tyckte de var askul.

nej nu blir det avatar :D eller om vi ska se transformers.



föresten så tappade jag mitt armband i sjön idag :(
RIP lilla armband. will miss ya. sooo much

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0