I hope you cry

Vem/vilka är sugna på att höra historien om 'världens hemskaste människa' ? :-)
Då ska jag berätta den för er.. den handlar om Anders Uhlán.

Anders är inte frisk på en enda fläck. Men tydligen så är han min "pappa" jag är inte stolt över det och tänker neka det in i döden. Det kan inte vara möjligt. För över 1 månad sedan så sa jag att jag aldrig mer ville ha med honom att göra. Vi bestämmde att vi skulle vara döda för varandra, mycket lugn och skön månad har det varit.

Så idag ringde han och påstod att han hade "kol" jag tyckte fortfarande att vi kan låta varandra vara och inte finnas i varandras liv. Men nej då vart anders arg och tyckte att " Jag hoppas du dör, fort som fan och att det blir riktigt plågsamt " Skrattade bara och la på.. Sen ringde han jag vet inte hur många gånger, tillslut så insåg han ju att det inte tog på mig att han önskade döden ur mig.


Så han började såklart att dra upp min storebror jimmy (och mamma) och då jävlar går gränsen.. Det kommer aldrig någonsin bli okej att han ens nämner honom. Och efter sakerna han sa om Jimmy så tänkte jag: jag hoppas han dör.. sen nääe.. det är fan snällt av mig att hoppas att han dör.


Jag hoppas anders uhlan.. att du lever ett långt ensamt jävla liv och att du dör alldeles ensam. Jag behöver inte ens hoppas eller önska.. för vi alla vet att det kommer bli så. Are you happy now?


Jag har världens bästa pappa, och han heter Kenth Wedin. Inse anders, du kommer aldrig lyckas att bli hälften så bra pappa som han varit för mig under dessa 12 år. Du är INGENTING, du finns inte.. Du är död för mig.

Kommentarer
Postat av: Lisen!

Lilla vännen!!!

Hoppas allt löser sig för dig och det är ju så att det är inte den som ställt upp med spermien som kan räknas som pappa, utan den som funnits där när man har behövt honom. Stå på dig!!

2010-07-28 @ 13:41:43
Postat av: Pappan

Fan vad folk är bra på att ljuga,men det är väl okej att tro på rykten.Den enda som ljuger är hon själv.

2013-06-26 @ 06:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0