breath you out, breath you in

Jag börjar bli less nu på att höra pumpen från akvariumet "skrika" .. dags att köpa ny? usch.. vill inte lägga pengar på en dyr jävla pump.. fyfarao.. och en ny lampa behöver jag också, helst två nya, men jag är inte gjord av pengar heller =D Nu faktiskt så börjar jag bli trött... Så det blig nog ett avsnitt at Wildfire och sedan sova. Känner mig sjukt peppad för lite wildfire. <3.. sen är jag sjukt ledsen för att gossip girl tagit "jul-lov" Kommer jag klara mig utan uber snygga Blair? hon är så jävla orättvist snygg. uscha (;

Pratade lite smått med min storebror förut också.. :) känns så himla konstigt att vi är syskon, men det är vi faktiskt.. Har inte sett varandra på 7-10 år? sjukt dålig på tidsuppfattning, men jaa.. nått sånt.. så det är inte så konstigt att jag inte känner att vi är syskon heller. Han sa även att han fått ett julkort från farfar, (det har jag också;) men då kände jag :O:O:O är inte jag speciell? haha ... Tycker det är tråkigt att jag förlorat två av mina strore brorsor :/  sad stories :(

Jag älskade att vara Jimmys lillasyster (JAG ÄR DET FORTFARANDE) jag saknar att få massa söta brev när han satt inne : ( Våran syskonkärlek är starkare än allt. Han var helt enkelt den finaste människan på denna jorden, vi var exakt likadana.. saknar honom nått så enormt... :/ Jag är glad att jag minns alla stunder med honom.. tycker synd om hans andra små syskon som knappast kommer komma ihåg honom, :/ Hoppas dom aldrig glömmer att han var världens bästa bror. <3 då, nu .. alltid. Mina bästa stunder är alla jävulskap tillsammans med dig Jimmy.. Annihill <333 Jag hade helt seriöst offrat allt för att få jimmy levande igen .. verkligen allt.

Jag är så glad att jag har min storasyster, hon har en stor plats i mitt hjärta. :) även fast vi ibland misstolkar varandra och bråkar så är hon världens bästa, finaste och mest förlåtande syster :) tack för det Michaela. Jag älskar dig.

Sen så tar jag gärna emot tips från vart man kan få tag på säsong 2 - prison break med svensk lr engelsk text? :) vill ha NUNUNU ! så nu måste nån tiiiiipsa =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0