How you remind me

Fyfan imorse tog det emot att kliva upp klockan åtta... klev ialf upp efter en stunds övertalande från min hjärna till mina ben :p tog en skön varm dusch, sedan gick jag och gjorde fika åt mig och robin, sedan gick jag och väckte honom, fikade och sedan gjorde mig iordning.

Träningstävlingen med Liza gick bra :) Blev nöjd med det vi presterade, vi fick göra två volter för att ena gången vejade hon för jag blev osäker, och andra gången kom vi i för lågt tempo så jag gjorde en volt. =) Men hon var så duktig prinsessan <3 Efter det så åkte jag och robin ner på stan, åt på donken <3 yummy.. sedan gick vi omkring på stan, köpte en stressboll, BH och smycken.. =D Hiihi.

Klockan 16:00 så mötte jag anki vid p-huset och så åkte vi till kovland och jag provred Prinsen, eller ja.. först red hans medryttare.. sedan red jag, och han var helt underbar. :D värsta mysig och jaa :D HEL MYSIG. Blev helt frälst i honom. <3
Och både han och hans andra medryttare var trevliga.. men jag gillar inte pessoa (; annars var allting asbra.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad kul att allt gick bra :) han är nog en bra häst för dig! ;D puss <3

2008-12-30 @ 22:18:25
URL: http://mattssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0