I'll be your after party

Igår så satt jag och robin vid våra datorer och ilska inne i mammas rum, oså bara börjar hon tokskälla, helt galen... och så går jag o robin dit, men ingenting syns, inte ens muchen.. ( som brukar kunna framkalla detdär ) :S så efter det kände jag mig lite skraj, så jag stängde dörren till mammas rum och låste, :P och sedan låste jag in mig, robin och ilska inne på mitt rum... uscha låg säkert i 30 minuter och hörde massa skumma ljud, var riktigt rädd, >,< Men tillslut somnade jag.

När jag vaknade klädde jag på mig och gick ut med ilska, gick in och gjorde iordning mig lite snabbt och sedan åkte jag, robin, josse och ekke till birsta :) där kom carro och va med oss ;P Så såg vi Alice, Robin och Kevin.. H0h0h0 han var inte dåligt snygg robin ;O GIVE !! Så efter det gick vi omkring lite och sedan gick vi upp till donken, efter det så skiljdes vi åt, jag och robin gick upp till arken och tittade...länge ^^ så tillslut köpte jag 3 växter, en "kruka" och tio zebra fiskar :)

Sedan åkte vi hem åt tacos, sen diskade vi och sedan tog vi en 1½ timmes tur med ilska upp till ryggis och gick ett varv där, släppte henne lös och herregud vad hon rejsade :D hon hade så kul.. min babe.. :p blir såå glad av att se henne ha sådära kul. :) <3




Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul i birsta? :) Puss <3

2008-12-28 @ 00:44:11
URL: http://mattssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0