Im like the ringleader..

Idag blev det ingen skola, kunde absolut inte sova inatt... känner mig som värsta failern : / ne usch, snart lov.. och efter lovet får jag ta och skärpa mig.. inte långt kvar nu tills det är slut på hela skolan :// kommer sakna färsta så otroligt mycket. blä :(

Robins säng var helt underbar att sova i.. me like.. Imorse kom min älskling med frukost på sängen .. hur underbar är han inte? bejbi <3 Efter det så latade vi oss och sedan tog vi bussen hem till mig, här har det varit full rulle hela kvällen ;P började med att vi gick ut med ilska ut till dungen, där vi släppte henne lös (som för övrigt är ingen bra idé då hennes inkallning inte funkar^^) Så vi tränade massa inkallning osvosv, :) på slutet så började hon fatta vinken ;) kul.

Sen mellan 17-21 har jag haft tvättstuga :D jag tycker det är riktigt roligt.. faktiskt. Och mellan där så har jag städat rummet, bytt sängkläder, dammsugit och städat garderoben.. skönt att ha sånna saker gjorda.. så imorrn blir det bara pleassure för min del, se wildfire på kvällen och rida bellie efter skolan :D mysiiigt. Hade helt missat att det fanns en säsong 4, lite lycklig jag blev då ;) ? yeppyepp.

På fredag flyttar mina två sista prinsessor... Issly och Zoe :) Dom kommer få det bra.. jag får tänka så. Nej nu ska jag gå och borsta tänderna, sedan krypa i sängen med min underbara lilla pojkvän <33

Xoxo NatHaLieeeEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0