It’s a little too late for you to come back

Igår när jag gick och handlade på hemköp så stog det en gammal tant där med rullator.. redan då slog tanken mig : omg.. jag ska bli sådär gammal (hoppas jag) sen på kvällen så fick jag panik :/ såg hur världen gick vidare och jag var död, jag kommer inte ha nån aning om vad som händer när jag tar mitt sista andetag.. och det skrämmer verkligen mig. jag får sån panik.. :/ uscha.. jag hatar dethär.. Ilska var inte ett dugg tröstanade hon stack så fort jag började gråta, som tur var så fanns min robin där.. Jag älskar dig gubben <3

Så det blev sent igår, blev runt 2 tiden, så imorse försov jag mig.. vaknade 8:20 av att robins mobil ringde.. tur det.. åkte till skolan och hoppade min underbara tjej Liza : ) vi hoppade hela 75 cm, min anridning var sämst, :P men hon ställde upp och hoppade.. guld värd är hon.. I LOVE YOU PONNIE!!

Så efter skolan hann jag inte mycket mer än att komma hem innan ilska skulla på dejt med tyson. :) dom lekte och lekte, så ilska blödde lite på tassen :pp men hon springer fort som en dåre och tvärstannar, så hon skrapade upp en trampdyna lite. Så gick jag hem, tog hejdå av isslan och pixie:( uscha. det var jobbigt som fan..

Och för att göra historien kort, när jag var liten så umgicks ag asmkt med sandra ;) och det kom vi på hemvägen från hamnen :p kändes så konstigt... Men riktigt roligt också =D Sedan ikväll så har jag inte gjort särsklit mycket, sett film med familjen, Mamma mia :) sjukt bra... Och skällt på ruben :D de är väll allt ;)..


Nu ska jag och robin fortsätta se filmen som vi inte hann se klart igår, The leage... sedan sova.. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0