Kiss and say goodbye

Sitter hemma hos robin nu, min morbror var snäll och skjussade hit oss :) danke.. Har ätit lite knäck mina tänder lossnade nästan, haha ;) men dom var goda.. Justja, jag somnade ju förut.. sov bra många timmar typ 2-3 :P vart sjukttrött efter stallet.  

För nån dag sedan spelade mamma upp en låt för mig, hon ba: Känner du igen där låten?
Jag ba: jaa, men nu känner jga igen den mycket bättre oså börjar jag låssas grina haha..
för grejjen var den att när vi bodde i bredsand så satt mamma efter en händelse och grinade
tilldenhär låten hur mcyket som helst, ^^ haha och mamma ba: jaa nu var du rolig va?



Gillar låten lite endå ;)::  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0