So why don't you save the world

igår lanade jag och robin på Age of empire 2, det var sjukt kul, men sedan lessnade jag för att robin var mycket bättre (; så vi kom inte i säng fören runt halv tre, imorse vaknade vi runt 12, skyndade oss till bussen 18 över till stallet, jagade Kingen ett bra tag, ^^ sen så när vi var klara red vi ut på King och Kingen :) Vi red bort till släda, det var så mysigt att rida med min älskling :D vi travae rätt mycket, och ena gången drog ja på king lite, så robin tappade balansen lite, han ba:  jag ramlar aaaaav :o hahahaha han lät så sjukt rolig.

Sen på hemvägen så travade jag och king iväg, och robin stannade med kingen.. så skulle dom trava ikapp, så Kingen började galoppera och robin tappade stigbygeln och ramlade av :D haha och jag såg allt, fyfan robin såg så jävla kul ut :D hahaha, jag skrattade så ja fick ont i magen ^^ men efter det hoppade han upp ialf, (; och han var så duktig så att hoppa bäckar :D:D blev så stolt. <3 Sen red jag ut på en liten skritttur med bellan i 40 minuter, det var myyys =) hon var så duktig så.

När jag och robin kom hem åt vi tonfisksallad och sen tog vi en dusch, och nu ska jag försöka få med honom att spela lite age of empire med mig ;P är sjukt sugen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0