Tell me that you want me couse you love me

Idag så hade jag ställt klockan på 9, vaknade då av den men icke sa jag och sov till 10:45.. klev upp och gick till bussen :) åkte ut till stallet, och vi hoppade idag, det var sjukt kul :D skulle egentligen på långtur men dino hade tappat en sko. Efter ridningen tog vi bussen hem, haha och söt sandra satt och berättade om sin dröm om " en liten krock " :D haha asså hon ville vara med om en liten busskrock lr nått. ^^


Film på alla oss när vi hoppade idag :
http://www.youtube.com/watch?v=6pD_XlOMooo&feature=channel_page

Så klev jag av vid OKQ8 och gick ner till djurmagazinet, där nere köpte jag två stora stenar och två växter till mitt akvarium :) blev superfint. Hoppas dom gillar det också =D mina sötisar.. känns astomt utan alla växter. Men det ser mkt snyggare ut. Snart ska jag och robin gå och äta godmat, rostbiff och potatisgratäng.. ska bli så himla gott =D sedan ikväll blir det inte så mycket... ha tråkigt och se nån film kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0