Everything is still a blur

Fem SKULLE Skulle du vilja vara längre?
Ibland :)

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg, skulle bli fundersam ;O 

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Ja :) ryan sypek.

Skulle du vilja dricka dig full nu?
NeeJ ;P


Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nepp

Kan du slicka dig på näsan? 
Icke ;p 

Kan du kolla i kors med ögonen?
 DET kan jag

Kan dina föräldrar lita på dig?
Jaa =)

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Jag kan nog :P men jag får ju anstränga mig.

Kan du vara på fest utan att dricka?
ja =)

Kan dina vänner lita på dig?
Ja

Kan du tänka dig att pierca naveln?
Har redan det ;P

Kan du suga? 
Try me?

Vem kysste du senast? 
Robin ;P

Vem kramade du senast?
Bellie:D.

Har du haft vattkoppor? '
Ja, ;P 

Vad drömde du inatt?
 haha ^^ sexdröm is teh shit
 
Vilken tv-serie är bäst? 
Gossip girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0