No matter what happens, I can't let you go

Sitter hemma hos robin nu, typ hur tråkigt som helst... men aa ^^ han är min gosis.
Idag har jag och syrran varit en stund på birsta, usch det blev alldeles för dyrt ;o
Oså köpte jag robins julklapp också ;) så nu slipper jag gå på ikea innan jul.. härligt!
Är superpeppad för att åka hem imorgon och pröva hennes nya regnoverall på henne, haha ^^
Hon gillar faktiskt att ha på sig kläder. haha ... nästan ialf ;) ne men hon blir söt iallafall.
det är väll det som är huvudsaken?

Ska försöka ta mig till skolan imorgon också... börjar känna mig lite friskare idag.
Men fortafarande super snorig :D mysigt..  eller inte..

Jaja härom natten klockan 2 ringde min pappa och han var full som jag vet inte vad,
och han var ju så himla tvungen att säga " jaa jag lever och jag ville berätta att du
har förstört hela mitt liv, tur att du bara går i skolan ett år till. " han tycker tydligen att
eftersom han måste betala underhåll för mig nu så är hans liv förstört, och jag fick damp
och skrek att jag kanske ska gå ett år till... bara för att jävlas, sedan stängde jag av telefonen.
Han är så knäpp.. ringer klockan 2 på natten för att berätta att jag förstört hans liv ;s och de var typ
1 månad sen vi hördes förut? ne uscha... Don't like you... at all.......

Så igår ringde även min söta farfar :) han ville att jag skulle komma till honom på lördag.
Så nu är jag bokad =D han blev så glad så han började tillochmed att snyfta lite, sötisen ;)
Jaja nu ska jag gå och gosa med robin som ligger



Regnoverall till ilska : 129:-
Ansiktsrengöring x2 : 130:-
Tröja från gina tricot : 149:-
Hörlurar till mobilen : 179:-
oså lite godis/mat för : 53:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0