what we do last nigth?

Omg... det har skett.. jag har fallit för Bellie.. har försökt att hålla henne lite på avstånd just för att det är Josses häst, men har nu insett att hon är alldleles för söt för att motstå :D Gullis.. red ialf ut med Lena idag.. Kingens ägare.. :) Bellie var superlugn, hon försökte trava 1 gång :D helt otroligt.. kändes superroligt .

Även att jag skulle ladda på mitt busskort idag med mitt bankkort, men det funkade inte, >,< busschaffören var snäll och lät mig åka med endå. =) och efter vi ridit skjussade lena hem mig, tack <3 Så idag har jag bara gått och retat mig på att dom ska vara störd och inte låta en betala med pengar på bussen... det suger och dom kommer förlora skit mycket pengar för att alla inte funkar och då låter dom en åka gratis.. så då kommer dom säkert höja också... KUL! :S 

 Idag skulle jag vara med min syster, men när jag kom hem kände jag mig " ååh hemma, ;o " så hon åkte hem till henne utan mig, ska gå ut med ilska snart och kasta lite leksak med henne, sen så åker jag nog ut till micha .. :p om hon fortfarande vill det.. hon blev lite sur. ^^

Inatt så sov min ilska hos mig HELA natten, hon låg 2 cm ifrån mig :D jävla myshund.. haha och jag hade en "sex-dröm" hahaha^^ helt sjukt för dendär människan är inte nån jag tänker på innan jag sover :o okej om det hade varit ryan sypek för jag dregglade till honom innan jag somnade, :P haha jaja.. fult var det iallafall.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0