You and I, left alone cannot be trusted

Igår var det julafton, och dagen började absolut inte bra... saknade mamma.. >,< och så brände robin min gröt, det hjälpte verkligen inte, jag fick iallafall ny och så skulle dom till robins farmor och farfar så då fick jag skjuss hem, hann träffa mamma i 30 minuter innan hon åkte till jobbet, så jag gick ut med hundarna på en julpromenad, tror du inte mupparna drog omkull mig? jodå ^^ muppar.. Sedan gick vi in och jag försökte fila ilskas klor, men de ville hon inte alls :P sen så såg jag lite av kalle anka, sedan somnade jag, vid fyra kom dom och hämtade mig och vi åkte till Malin.

Hemma hos malin satt vi lääänge och väntade på maten, sedan åt vi och det var sjuktgott :D yummy Efter det tog vi det lugnt ett tag, sedan så spelade vi lite Black jack ( 21 ) och jag vann, haha, det var sjukt kul...första gången jag spelade det... :) Sedan så blev det en hel del singstar.. det var sjuuuuuuukt kul.. och en gång vann jag över malin, och det var tydligen riktigt ovanligt ;) kändes kul.. det var nån abba låt, tror det var mamma mia :P

Sedan så spelade vi lite yatzy =D och det fick vi avbryta för vi skulle åka hem, kom hem klockan två, jag var helt förstörd, var så jäkla trött :p så det var nästan att gå och lägga sig påengång.  Hade som vanligt en sjuk dröm:p haha...


tils döden skiljer oss åt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0