I've loved, I've laughed, cried and I've had my fails

Idag så har jag inte hunnit med mycket mer än att vara i stallet och ridit king :) kom hem och åt supergod mat iallafall...nu sitter jag och tar en paus från mitt packande, ska åka hem till robin med 9:18 bussen...Känns helt sjukt i kroppen, blir så less att jag ska känna massa saker som gör allting förvirrande :/ uscha.. Känns som att saker och ting hade kunnat slutat på ett bra sätt.. >,< i miss it...............

Igår så sov jag och robin som sagt hemma hos micha, vi såg idol... JAAAAAAA Lars åkte ut :D kung!!! Och helt klart så var Kevin och Robin. E bäst på kvällen, alice var också super bra... Det enda promblemet jag hade med Kevin var att dendär låten har jag hört en "parodi" på så jag satt och hörde den i huvudet och allt blev knas ;) men han är bäst endå. Sedan vid 11 så gick jag o la mig, micha och robin satt och tittade på tv en stund till.

Nu ska jag fortsätta packa litegranna...så tråkigt.. ;o Lyssna på robbie williams på youtube också. dreggla lite ;) helvete vad snygg han är :O har ni sett när han sjunger "come undone" live oså tar han upp en tjej och dansar och hånglar med henne? I WANNA BE THAT GIRL! :O So badly.......

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0