Is to keep me from falling

Jag har i flera månader nu verkligen varit deppig och känt att ingenting spelar någon roll.. sedan mitt upp i allt så blev jag så sjukt sviken att jag inte visste vad jag skulle göra, blev helt snurrig i huvudet och trodde att jag gjorde det rätta! jag gjorde ett sjukt stort "misstag".. men som nu fått mig att inse en massa saker som kommer hjälpa mig att komma ifrån all deppighet. Dom sista veckorna tappade jag skolan och ridnigen helt, fick tvinga mig själv iväg till stallet... det kändes helt fel.

Imorgon börjar jag om, med allt... ingenting ska någonsin kunna dra ner mig, jag ska vara så sjukt stark. Jag ska nå mina drömmar.. skolan och ridningen är så otroligt viktigt för mig och nu ska jag kämpa för att få tillbaka gnistan i det. Lågan finns fortfarande kvar.. I know it.. gäller bara att hitta hur jag får tillbaka den stora lågan.

Nu ska jag se ett avsnitt av antingen "The hills" eller "gossip girl" :) sedan måste jag sova för att komma upp till skolan.

P.S Jag älskar min familj så otroligt mycket, tack för att ni alltid fortsätter att kämpa för mig, <3 utan er hade jag aldrig trott att något kunde bli bra. Ni är världens bästa! <3<3<3<3 I LOVE MY BIG SISTER

-------------------------------------------------------------------------


R ' im sorry <3 You are everything.
We can make this...ill promise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0