you lose the one you wanted, Cause he’s taken you for granted

Imorse var jag helt död, hade absolut ingen ork att kliva upp.. tryckte på snoeze 4 gånger.. jag orkade inte.. >,< somnade om och blev väckt av att min älskling hade gjort frukost på sängen <3 gud vad du är söt bebis. Så vi satt där trötta som as båda 2 och fikade, sedan så skulle han gå och jag kände att jag pallade verkligen inte kliva upp så jag fortsatte att sova... Disapointing.. I know..

Klev iallafall upp klockan 12.. såg gossip girl, sedan så gick jag ut med ilska och sedan åkte jag ut till stallet, skulle ju rida sötnosen Bellie, och jag tyckte det var så SKÖNT att åka ut till stallet och bara ta det lugnt, gjorde iordning allt i stallet, och vid halv 4 dök josse upp, tog in dom och red ut på en mysig barbackatur. <3 Belliemus är så söt :D

Nu sitter jag och väntar på att jag ska ta mig tid till att städa garderoben, ser verkligen förjävligt ut^^ Efter det ska jag lägga mig i sängen och se några avsnitt av the Hills och sedan är bedtime :) ska verkligen upp till skolan imorgon hur trött jag än är... Jaja.. nu skriker min garderob efter mig =D

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0