And her mother's heart is broken

Igår så blev jag less, eftersom jag har sår i båda händerna och tummen har ont, så kunde jag inte tvätta håret själv, så Robin fick hjälpa mig. Och jag blev så sjukt ledsen och arg... för han gjorde absolut inte det som jag ville det.. och jag som har sånna kontrollbehov fick panik.. Jag kände mig som ett mongo som inte ens kan tvätta håret, Robin gick ut för o hämta en handduk och då brast det för imig, började tokgrina för att jag inte klarar av att tvätta håret :/ usch... jag hatar dethär.


Imorse när jag vaknade så tog jag av mig mina plåster, huden var alldeles rynkig och sjukt varig, och tummen har blivit blå.. mys? ska låta det luftas nu under dagen.. Och jag som sett framemot att åka till King, fick ringa christina och säga att jag inte kunde.. Så jag är inte alls happy.. :/ 

 
Klockan är nu 13:23 och klockan två ska jag börja tvätta :) måste ju hjälpa till hemma nångång ;)
/kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0