don't u wish you was me?

1. Vädret utanför mitt fönster: lite soligt faktiskt :)

2. Lyssnar på just nu: Sophie <3

3. I går gick jag och lade mig: runt halv 1

4. I dag vaknade jag: halv 12

5. Jag har på mig:  Mysbyxor och en ful tröja =D

6. Senaste person som ringde mig: Robin

7. Senaste person som jag ringde upp: Kristina

8. Senaste person som skickade sms till mig: josse

9. Senaste person som jag skickade sms till: minns inte :p

10. Senaste vän jag addade på Facebook: ehh ;P palla fakebook

11. Som addade dig: :P

12. Senaste person som mejlade mig: hm ;p don't know

13. Senaste sajt som jag kollade på: Bdb =)

14. Ska göra idag: tvätta

15. Bra eller dålig dag idag? DÅÅÅÅÅÅÅLIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0