Don't waste time on me

Nu har vi varit i bosvedjan och hämtat Robins mamma, jag såg även en grävling medans Robin va in och roade sig.. idiot =D ganska söt var den faktiskt ;) Men jag blev måttligt less på robin han vägrade fatta... gosh.. Killar?!?!?!





Haha Robins mamma var lite rolig, hon lyssnar verkligen inte.
Robins mamma: Låste ni dörren när ni åkte?
Robin: nej för henke är hemma!
Robins mamma: jaha, ja då finns väll ingenting hemma när vi kommer hem
Robin: förutom henke!
Robins mamma: Men henke är inte hemma!
Robin: Jo vi hämtade honom förut.
haha de lät inte så roligt men hon lyssnade inte alls på robin ^^

Nu ska vi sova.. Ska upp runt 8-10 imorgon för att skjussa hem mig och min älskade lilla sniska <3 Så sov gott.. Och då fixar jag även min design, dendär "rutan" ska jag skriva eller nått i.. :) får se vad som blir snyggast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0