Everyone got something to give

Ja inatt så bestämde jag mig först för att vara vaken hela natten, men vid tre slocknade jag ^^ vaknade dock HELA tiden och trodde jag försovit mig, gud vad jag hatar det, får värsta paniken och letar eftermobilen.. Idag bestämde jag mig för att hoppa saknade Mario, och det gick sjukt bra :D dock bockade han med mig efter första hoppet, men annars gick de asbra, :D:D huga vad ja saknat honom!


Efter skolan åkte jag ut till Prinsen, pussade och borstade och fixade i stallet, orkade verkligen inte rida efter Hannahs mördarlektion :D haha.. nemen seriöst.. hon tar död på en :D helt crazy, men helt klart världens bästa ridinstruktör :) Hon puschade mig som fan idag, därför de gick så bra för mig och Mario :D


Nu ska jag se så ska de låta med älsklingen, /kisses ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0