Some people just dont understand

Nu sitter jag hemma hos robin och har så sjukt ont i svanken och magen :( hate this.. I fredags var det iallafall FEST!!!!! Det var jag, josse, sandra och othilia som partade loss, ;) haha... Vi hade iallafall sjukt kul.. rigth girlz? ;-) Hade sjukt ont i fötterna dagen efter, jag lånade min syrras 10cm skor, och helvetes kuk va ont jag hade i trampdynorna... uscha.


I lördags var robin och jag och hela hans familj på middag hemma hos Malin, åt tacos, sjung singstar och spelade lite guitarr hero, verry funny :p Och idag söndag så sov jag och robin riktigt länge, och sedan duschade vi och gjorde oss lite småsöta, åkte på affärn också och köpte en söt leksak till ilska..  och sedan åkte vi hem till mig och hämtade henne, en snabbis på birsta för att köpa koppel+ halsband till ilska :) skitsöt blev hon. princess.... <3333


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0