So it's over to you

gud vad jag är off på bloggen titt som tätt :P men igår var jag så sjukt trött, red ut tillsammans med Sandra.. Mysig ritt men gud va less jag blir när snön är sådär jobbig, nu får den försvinna helt tack och bli en varm vår.


Idag har jag varit på jobbintervju, det kändes som att det gick helt värdelöst.. haha så jag kan nog fetglömma det;) Men det kommer fler tåg, :p Efter det gick jag och tittade på skor och hundsaker, : ) sedan åkte jag hem, för att sedan åka ut till stallet och pyssla med King, hade ingen lust att rida idag.. Känns som att jag tvingat mig att rida fast jag inte ens varit sugen så jag har lixsom tappat intresset att ens åka dit. Men från och med nu ska jag bara rida när jag är sugen så att det inte blir ett sånt tvång =) för då får jag bara dåliga vibbar lr vad man ska säga :P

Nu ska jag se nån film eller en serie.. kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0