You look like a movie star

Helluuu.. =) blev att jag tog 13;05 bussen idag till njurunda.. Hann bli klar med Gandhi uppsattsen.. äntligen.. men ja..>,< hade ju kunnat bli bättre, carro skulle till zäta så vi åkte samma buss =D kul med lite sällskap, ;) Eftersom Sanbia är "svårfångad" i hagen måste man ju ta in Arado & Vilje, för då vill hon komma in, men idag så tog jag på arado grimman och skullegå ut, så ser jag att lilltösen närmar sig oss, (hade ju en god morot ;) Så hon kom fram till mig och jag slapp ta in Arado :D toppen glad blev jag, det kmr bli bra detdär :DvMonika tog in Vilje för att borstas, och när hon sedan tog ut honom blev Sanbia väldigt nervig.. Är nog inte alls van att stå ensam i stallet.





Ridningen gick helt okej, mycket bättre än vad jag förväntat mig. Sadlade osv, sedan för att underlätta så gick vi en ganska bra bit ifrån stallet innan jag hoppade upp, hon ville ju vända och ett tag där stog vi o diskuterade och tillslut gav hon med sig. Sedan hela tiden när vi red så gjorde hon små svängar, men var man snäppet före så gick det superbra. :) Vid två tillfällen valde jag att hoppa av och leda henne då det kändes menlöst att pressa henne.. Sedan travade vi lite, och tog två galopper... Första galoppen tog hon ett glädje skutt ^^ söttösen, ;P Andra galoppen var på hemvägen, sanbia var så duktig, inget försök till att öka eller nått, men den är väldigt "kort" Vill heller inte puscha på henne då det lär bli mer ökad galopp än lång :p ska pröva på travbanan nån dag o se om den blir längre om man puschar henne lite :) ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0