doo you feel mine?



 Blev en trevlig kväll på selånger idag, åkte dit med ida & ilska. (nej hon åkte inte som hon ser ut på bilden, ;) haha men hon ville) stundtals fick vi även släpa omkring på Mattias, ;) hahaha.. Jag shoppade ialf fjorton par strumpor. Love them. Ida blev skitsur, och drog hem.. Så jag stannade kvar med Madde och Micha. =)

Blev två karuseller, fyfan dendär äckliga som åkte uppochner, jag trodde jag skulle dö! var så äckligt rädd.. Köpte även sånnadär godisar, remmar.. mums. Dock ligger dom i michas väska, och hon är uppe hos några kompisar. suuck...

Jaja, sjukt kul ikväll iallafall :D nu ska jag vänta tålmodigt på mitt godis.

Kommentarer
Postat av: Mattil

Hahah vadå släpa omkring på mig? ;) jag är ju bäst :D

2009-08-15 @ 05:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0