I fade away without you

 

Jag failad med att dygna.. Klockan nio slocknade jag, riktigt skönt var det också :P
klockan halv tolv väckte kenth mig, var bara att kliva upp och göra iordning sig, Seg selli kom hit lite innan ett och hämtade sitt CV som jag skrivit ut åt honom, =) Jag fick nån puss som tack för besväret. Totaly worth it,  (a) Dock tyckte han inte att ilskas troser var sexiga? :o knäpp han är... dom är rå sexig.



Så tog jag iallafall bussen ut till Njurnda, blev en mysig skritttur på 45 minuter med älsklingen. =) Hon skötte sig väldigt bra, inte så mycket skvätt.. haha dock så blev hon hel knasig, mitt från ingenstanns började hon tokgnägga och trippa på tårna, för att sedan gå tillbaka till att vara ko-lugn :D JAG ÄLSKAR SANBIA <3


------------

Sen efter ridningen åkte jag direkt till djurmagazinet där jag köpte fyra nya växter till fiskarna =) blev mycket fint.




Kommentarer
Postat av: jonte

Värt att skriva ut ett cv mot en puss? :|

2009-08-21 @ 16:41:50
Postat av: nathalie uhlan

haha ;> japp!! lätt värt det

2009-08-21 @ 17:31:56
URL: http://nathalieuhlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0