I know you can feel the perfume

23;37 ' Just nu spelas Shakira - She wolf. Jag älskar låten, hur underbar som helst, speciellt när hon sjunger Auuuuooo :D Annars då, jag har typ inte orkat gjort någonting idag.. Sovit bort mesta, sett lite tv, massa data nördande, ja inget speciellt alltså.

Imorgon har mamma och micha bestämmt att jag ska komma och hälsa på deras jobb. :p så jag är väll tvungen till det då.. annars har jag ingenting planerat, kanske stan? finns en fin tröja jag vill ha där. :) vi får se vilken tid jag bestämmer mig för att vakna, ;)



Sedan är jag SJUUUKT peppad för kryssingen till helsingfors, som vi ska åka till den 27:e augusti. :D SJUKT peppad, hoppas att det kommer bli sjukt kul, men det tror jag nog att jag och micha ska kunna ordna.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0