I quit trying

Tvätten har gått bra, tycker det är rätt roligt att tvätta.. det är bara så sjukt tråkigt att hänga upp och vika det, :P Skickade dock ner kenth nu sista rundan, för att hämta upp och städa i tvättstugan, helt slut efter att ha städat garderoben och tvättat.. Men skönt känns det. :)



Har nyss betalat mina jävla filmer också.. sved till att behöva slänga iväg 500;- för att jag är slarvig med att avbeställa filmerna, jaja tur att dom än så länge bara skickat mig bra filmer. :-) Nu tänkte jag iallfall ta och fixa akvariumet, sedan ska jag ligga i sängen resten av kvällen och se film eller något.

Imorgon SKA jag upp tidigt och köpa växter till akvariumet,
sedan ska jag iväg till sanbia med 13:05 bussen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0