She is crazy about him

Vi käkade, shoppade och umgicks med moster
i stockholm innan vi åkte till båten. Jag shoppade ett par dö snygga
 skor också, grrrr.. :) självklart high-heel <3


Här väntar jag, åker buss och.... posar lite i sthlm.
Blablabla, det var jobbigt att vänta på bussar hit och dit,
åka buss och GAAH, jag ville bara på båten :D

På båten så åt vi, drack vi, dansade vi, och hade super KUL ;D
Jag och Micha gick faktiskt upp och dryg dansade lite, rätt kul.
Dock så fredagen gick hon och la sig tidigt så blev ingen dansning då.
Jag fick vara SJÄLV på båten tills jag hittade min italienska kompis :p



I finland gick vi på zoo, där gick jag lös ; ) haha
vi såg alla sorters djur, tex: Leopard, tiger, vildhäst, snöleopard.
Det var riktigt läckert.. massa söta apor också, ena ville jag ta med hem
till ilska, den lekte med en boll, så jävla charmig, :D me want.

Fest snygg var jag också, sa jag det? ;) Första kvällen var rätt LAM!
mest äldre folk, men fredagen var sjuuukt kul, massa partiiie. =D

Blev en hel del i hytten också, när vi sov tex..
Det var så otroligt mysigt andra natten, typ as stora
vågor så båten gungade på som en GALNING :D mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0