You find yourself in someone else arms

Missy är hemma igen.. Hon har bott ute i granloholm hos ett par i några dagar.. När vi kom så låg hon och degade på deras soffa, ropade Missy och hörde ett mjauande, :D åh älskling <3 Så efter en jobbig bilfärd (tyckte missy) så är hon hemma.. precis lika sur som vanligt, fräser åt allt på fyra ben, ;)



Jag skulle behöva städa rummet, men äckligt trött känner jag mig, skulle vara skönt att ta en powernap ;o men fan vad jag vill ordna till mina helt fuckade dygn.. Idag tex, klev upp halv 11.. fikade och sedan gick jag och duschade, och finns det något bättre än att gå och sova efter att man duschat? typ Nej :) så jag sov till klockan tre, gick upp och åkte ut till King. Och nu är klockan tjugo i åtta och jag är dö trött... suck :/ sova och sedan städa? mmm ja tror fan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0