You make me feel okay

Jag har bestämmt mig för att dygna, mimmi också.. ;) så jag har iallafall någon att prata med på MSN. Har nyss städat lite för att jag inte ska somna, har diskat och lite sånt, =D måste hitta på saker hela tiden så jag inte tänker så mycket på hur jävulskt trött jag egentligen är.. Ska snart gå och platta håret, sedan kanske det blir en promenad med ilska?

 Sedan runt 10 tiden ska jag gå ner till Djurmagasinet med ilska och köpa växter till akvariumet. =) kan vi inte snabbspola nu så klockan blir 10? snnnnnnnnnark... Jag slår vad om att jag eller mimmi kommer ge upp =O

 


Kommentarer
Postat av: mimi

hahaha fy i helvete =D! detta ska vi klara =D<3

2009-08-20 @ 05:49:42
Postat av: mimi

vi är kvinnorna som aldrig ger upp!

GO GIRL (y) WOHO PARTIIIE med trocadero,cola och nudlar!

2009-08-20 @ 07:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0