bring me back to heaven

Ja då var jag hemma från jobbet då. SKÖNT! :-) Dagen var rätt nice på slutet, ante & reis var där och umgicks med mig..


Har iallafall fått gått med vakten idag, fan vad nice de är ;) haha.. Nej men när man ska gå med pengarna från infon in till cyberia så får man ringa på väktaren, så går han bredvid en dit. haha och jaa ;) jag känner mig så jävla bra då alltså.



Sen så är det mycket mobbing på cyberia. Speciellt mot mig...... min musik är väll de värsta :o gud vad jag får höra om det. Styggningar. Sen så jag HATAR att prata i telefon. Så tvingade Linus mig att ringa in till cyberia och be Mohammed komma ut till oss. Så jag ringer och säger:


- hej det är jag, ska du komma hit och räkna pengarna med mig? HEHE-HEHE :$
Tydligen äre inte okej att säga " hej det är jag XD" och fnittra kan ja ju fetglömma, han gick runt o sa att jag hade nått virus? dååligt ;-)

jaja. Nu blir det ingen mer uppdatering. jag ska sova bigtime. hell yes =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0