Don't belive in what they say

Ni anar inte vad jag fick göra idag... stygga människor här (; Jag fick göra ett såntdär test utrop. Jag och en annan tjej skulle öva eftersom att ihelgen kanske vi får göra sånna. Så innan birsta hade öppnat skulle vi göra ett sånt. Både jag och sabina var helt nervösa och höll på dö xD. Jag försökte få henne att börja " jooooo, men sabina har varit här längre än mig " hahaha, typ 1 dag? (a) jaja.. jag fick iallfall börja. Och det hemskaste av allt var att jag fick säga från början " detta är ett test! " omg :P Men vi gjorde det båda två.. + poäng till oss, BIG time.  Ni vet vad jag pratar om va? ni vet domdär medelandena som spelas upp i HEEEEELA birsta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0