You did play me

Nu är klockan 02:19 och jag har precis kommit hem från Reis. Jag, sandra, andreas, reis & danne har varit hos honom. Har spelat kort, tv-spel & snackat osv... Har varit sjuuuuuukt roligt. Fan va knas domdär killarna är. :P Blev riktigt djupa samtal nu på slutet, massa om Jehova och grejer. haha =P nej spännande faktiskt..

haha och ja, jag och sandra höll på DÖÖÖÖ. Det var såhär... ante skulle berätta en rolig historia, så började han såhär.

- Ja, det var tre bögar som skulle gå på stan.
Så sa jag:
- Ja. :) du och vilka?
(jag skojar alltid om att han är bög)
så säger danne:
- MEN...Det var jag, ante & kim.

HAHAHAHAHHAHHA han hade sån inlevelse, det var så jävla störtskönt :D ni fattade inte eller hur? skitsamma det var så jävla roligt att jag och sandra fortfarande skrattar om det.



Fick föresten höra mitt lilla "rykte" som gått om mig. hahaha vad jag skrattade ;P sen blev jag fan sur. whatever :) vad gör inte folk för lite uppmärksamhet.



Jaja, svinhärlig kväll. :-) Nu blir det sova för min del.. Upp och jobba imorgon. fyfan :P vill inte.. så vitt jag vet skulle halva min grupp supa, lär ju bli ensam imorgon jag :D haha..

helvete nu är klockan 03:07 fastnade i telefon med sandra. AJA. nu blir det sova. ska upp om 5 timmar. Härligt? nej fyfan. Den slitna tjejen inne på Cyberia? japp. it's me.


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, orka rykten.. vad handlade det om nu då? :p

2009-12-06 @ 11:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0