where did your soul go?



Tog en sväng ner till Kim & ligan runt 9 tiden..
så klockan är nu halv 12 och jag har lessnat på dom. Det var ante, rebecca, kim & mange. Dom håller ju på och jävlas hela tiden så orkar inte vara där :P idioter.. sjukt trött och dom gjorde mig inte på bra humör.. Men alla 3 pojkarna bad iallafall om ursäkt innan jag gick :) tur det..


Såg iallafall kanske halva? the unborn, så jag var rädd när jag gick hem, så skulle jag springa upp för trappen, och ramlar. aah va skönt. kenth frågade vad de var som dundrade i trappen XD.. Nu ska jag alldeles snart hoppa i säng. :) även att min annons på kattungarna var ute kanske 1 timme :P och redan tre stycken som hört av sig, mmhmmm ;) I got snygga cats.


HAHAH skön mamma är, hon sitter nu och skojar om att ante sitter och sparkar ilska osv när han är ute med henne för att jag är så elak med honom :P så nu får han aldrig mer gå ut med henne. ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag var ingen idiot! ;o

2009-12-08 @ 14:40:29
URL: http://rrebeccablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0