you are here with me

1. När är du som kinkigast?
På morgonen, då är jag riktig kinkig och om jag är trött.


2. Vad tycker du om kärlek?
Just nu är jag inte ett dugg intresserad utav det..
Men det är underbart ibland, lägg märke till ibland.


3. Vad ger dig gåshud?

åh, kyssar i nacken, heeeeelt klart.. helt såld på det.


4. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon?
Ingenting, vad dum jag är.. Eller räknas förtränga känslor? isf det.


5. Vilka favoriter har du i din garderob?
Räknas mina skor? isf så säger jag alla dom <3


6. Är det bra att ibland bli berusad?

Alltså inte om man heter Nathalie Uhlán och gör bort sig på fyllan.


7. Var är det mest intressant att iakta andra människor?
haha var? :O vad kinky jag får för mig att denna är XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0