You come around again

Praktiken idag gick bra, blev väll lite sånnadär fail stämplar på mig :P men JAG ÄR NY XD haha, men det har varit riktigt roligt faktiskt, alla är så härliga där ;D.


Sen mindre härlig och mindre roligt... Jag gick och kollade min mobil en snabbis så hade jag fått ett sms. hade inte numret inlaggt men det stod " Tack nathalie :) " så jag ba: jaha? vem har jag retat upp nurå? så kollar på numret... 289 på slutet. ;o fan vad jag känner igen det? så klickar de till i skallen, FAN de är robins nr? vafan har jag gjort som han ska tacka mig för?!?!?!?


Så jag går där och funderar ett tag, sen ba: helvete XD de är 1 december, han fyller år och jag har sen LÄNGE LÄNGE LÄNGE satt ett "sms påminelse" att det ska skickas ut ett automatiskt på hans födelsedag. Jag ba: jaha.. trevligt att jag skicka iväg ett "grattis" då. Så på lunchen loggar jag in på Gratissms.se.


JAG VILLE SERIÖST GÅ TILL ALNÖBRON.. I mitt sms stod det " hej älskling :) grattis på födelsedagen, jag ÄLSKAR dig! <3 " seriöst.. jag har aldrig varit så jävla obekväm i hela mitt liv. :P jag skämdes som aldrig förr.



Frågan är nu varför jag fick ett "tack nathalie :)" och inte ett "vad fan är det för fel på dig? vad fan vill du?" Han kan väll heeeelt seröst inte tro att JAG helt plötsligt skickar ett sånt sms? isåfall dör jag. :P whatever nu ska jag klä på mig efter en döskön dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0