you make me feel special



h0h0 :-) Jobbet har varit verkligen HUUUR kul som helst :P
Har på G nu med vakten där, hahaha. asså jag fattar inte riktigt :D men ahh.. det går bra nu kompis (y)

Jag har även nu hunnit vara ett tag med sandra, :) hon kmr väll snart hit igen. Vi gick allafall på hemköp, så utanför hemköp stöter vi på tobbe. Så snackar lite med han så säger jag:

- vad ska du göra ikväll då ? :)
- jag ska på fest.
- jaha okej ;D OVANLIGT!
- och det ska inte du kan jag se :P


HAHAHAHAHAH jag hade på mig mina blå rutiga pyjamasbyxor XD fan vilken miss.. Så nej. jag ska iiiiinte på fest. jag ska bara sitta hemma och förmodligen kommer sandra tillbaka så ska vi umgås :D my little hoeEeeE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0