you make me so cool

Fyfan vad det tog emot att kliva upp imorse.. GaHHH var riktigt grinig, störde mig på allt. Kom iallafall iväg till jobbet tillslut. Började 8.45 idag.. och när man jobbat 11.30 - tre dagar i rad blir det en jävla omställning, NEGATIVT alltså...



Känns endå skönt att komma hem runt 5, ha en hel kväll och bestämma vad jag vill göra, ist för att komma hem 9 och bara gå och sova direkt typ.. Ska även jobba nu på lördag mellan 10.00-14.00..

IDAAAG flyttar faktiskt Demon & så tror jag Lunaa flyttar, Imorgon flyttar Lissy och sen på tisdag flyttar lilla baby Kamii. Känns lite jobbigt faktiskt : ( kommer bli tomt.





sen måste jag ju tillägga att jag har ägt idag på WII - Bowling. :D jag slog 6 stycken strike på rad. :D:D:D och 9/11 resten spärrar. så aah. IM GRYM. har även tagit silver rekord på en annan grej. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0