you wanna see me strip

Inatt har jag sovit hos Jossan.. Den jäkeln lurade ut mig på en fest i ljusta.. rätt kul faktiskt ;> Kom hem runt två tiden tror jag? så nej imorse orkade jag verkligen inte till jobbet. :( var helt dööööd.. Så sov vidare och runt två tiden åkte jag och josse ner på stan, =) trevligt trevligt.
 
 


hahaha, även att imorse ringde min pappa mig,
så han ba: nathalie vi måste prata.
Jag ba: jaha okej..


Så han ba... jaa jag hörde igår att det var någon som sa till dig "har du börjat med heroin IGEN?" jag ba: haha men va? :P för grejen var den att igår så kom de fram en kille till mig och sa " jadu vet, ****** håller på ju med heroin och grejer "


Så blev de typ ett bråk på festen, så står en kille vid mig och ba " ja ska slå han, ja ska slå han " så jag säger " det är ju fan bättre att hålla på med heroin än att hålla på o slåss. " och hade pappa i luren.

Så pappa missuppfattade allting och fick för sig att ja höll på med heroin, jag fick damp för han inte trodde mig så innan jag la på sa jag " men du... jag och jossan ska skjuta lite heroin, herrå :)" så den knäppisen har hållt på och ringt mamma och shit XD PALLA?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0