Again, again and agian...

Idag så blev jag tokig på robin, sista gången jag ställer larm på hans mobil, för mitt lilla mongo hade nämnligen tryckt av alla mina tre alarm, hade satt halv sex, kvart i sex, och sju... jag vaknade inte av dom, klockan 07;43 vaknade jag, fick stressa som ett cp till bussen som går 07:58 less jag blev, mongot mitt. <3 Hann iallafall med bussen, och ridning blev det på skolan, barbacka ridning på Vanessa.


♥                   ♥



Efter skolan så gick jag en stund på stan med Jossan, och en sväng in på Donken tog vi också, hade fått svälta hela dagen annars, inte bra :p Köpte iallafall en silvrig ring, är helt ovan att använda ring men har länge velat ha, så blev ett litet impulsköp, dock så ville jag ha lackleggings, men hittade inga.. Suck, när ska jag ha tid att gå på stan och titta? 



 

♥                        ♥                         ♥



 Halv fem åkte jag ut till Prinsen, var trött och kallt, så blev ingen ridning för oss.. han gick konstigt i hagen med ena bakbenet och n'r vi kom in så vägrade han att sätta ner det i marken.. Så jag kände på benet, men ingen värme eller svullnad.. Så sa anki att han är ganska känslig så om de kanske var isen, så när jag tog bort den så kunde han sätta ner benet igen.. Så det verkade inte vara någon fara, blev en aning orolig ;p



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0