Are u kidding me?

Varit ute med min lilla prinsessa :) skottat typ hela robins gård medans han sprang lite med henne, sen så kastar jag hennes leksak, och mitt upp i allt kommer det en Berner senner, :p stor som en björn (huvudet gick till min höft) den var jätte söt, Den ville inte snuska med ilska, inte leka.. utan bara sitta och titta medans ilska lekte :D haha... Sen nosade dom lite, och sen så försökte hon få honom att leka men han ville inte, ;) så då blev ilska förbannad och jagade bort honom från gården, så kom han tillbaka :D haha.. ååh.. vad söt han var.. Ilska såg ut som en liten fjant :D min spinkis. <333

Den som ilska träffade var MKT finare och större :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0