Buy us drinks in bars, boys boys boys

Blev lite pluggande förut, lite lite. :p Sedan fikade vi och älsklingen följde med till stallet :D  han fotade/filma, tack älskling du fick till jätte fina bilder.. Sedan hem, åt mat, ladda över bilder och sedan gick jag och ilska bort till OKQ8 och mötte sandra och tyson, så gick vi till skönsbergs skola och släppte dom lösa. Dom hade roooligt, ;> haha tyson är hel läskig, jag stog och klappade honom, oså ba börjar han morra, ^^ var ute lite mer än en timme (?)



När jag kom hem så har jag inte gjort något speciellt, läst bloggar, tittat omkring lite på aftonbladet osv, :p blev inte ett dugg smartare... typiskt. Nu hade jag iallafall tänkt att städa rummet och sedan ge robin hans massage som jag lovat honom.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0