Candykiss, I got too have more tonight

Idag blev det en väldigt sen middag = en oglad nathalie :p Blev chiliconcarne <3 Gott var det, men det kniper vi tyst om till min mamma, för hon fick minsann höra hur äckligt det såg ut och hur hon misslyckats ;) Ge mig mat i tid så är jag mycket trevligare :D Ridningen idag gick överförväntan xP både med bellie och king kändes det toppen, :) även fast bellie fick en liten takt attack, men det löste sig och jag blev toppen nöjd... Har insett hur kul det är att rida henne nu när ja lärt känna henne och fått massa tips av jossan hur ja ska göra med henne :D


         ▲               ▲              ▲           



Haha nu kom min söta pojkvän och läste min rubrik " Candykiss, I got too have more tonight " Ahaa, :D " Du vill ha mer pussar.. *pusspuss* du får mer sen, " Haha han är så söt min lilla korv.. han är så söt och stannade en natt till hos mig..  :D loveyouboy


▀   ▀



idag har jag haft en otroligt bra dag, bara fått gjort saker i min egna takt och fått andas, känns asbra :) Imorgon måste jag tvinga iväg mig till skolan och prata om hur dethär ska lösas, för nu börjar jag gå över gränsen.. Måste verkligen ta tag i det innan jag förlorar både skola och pengar.. suck.. :/ Vi får se vad som händer, imorgon ska de bli kul att se Bellie på våran lektion iallafall, really happy :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0