Come and dry my tears

Idag så kom jag inte iväg till skolan fören 10:03 bussen, När jag väl kommit dit jobbade jag lite med Gandhi uppsatsen, tråkiiigt, ;p Lunch, sen hade vi tjejgrupp, pratade om trygghet, konfliter och lite annat, :) väldigt givande faktiskt, sedan åkte jag ut till alnö och tog mig en skritttur barbacka på King, gick toppen bra. :p Sedan så tog jag mig en barbacka tur på Bellie, orkar inte skriva om den, men de kom en cp skoter och han fick sig en rejäl utskällning ^^ och så ramlade jag av.. jippiii... 8-)

Nu på kvällen har jag varit ute med ilska, försökte träna lite med henne men hon är så cp jobbig, blir tokig :/ jaja hårdträning med henne hädanefter.. :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj, hur gick det när du trillade av? :O

2009-02-24 @ 21:24:30
URL: http://mattssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0