Don't come knockin' on my door

Idag blev det absolut ingen skola, fyfan vilken mensvärk jag har haft hela dan, och huvudet har inte heller varit smärtfritt, Blev en tur på stan tillsammans med syster och robin iallafall, köpte en lila huvdtröja, örhängen, en grön tröja och ett häst puzzel på 1000 bitar :p jag och robin har samarbetat rätt så bra nu i några timmar och iallafall fått dit en början. :) hoppas bara att vi lyckas att slutföra det, för det kommer bli fiiint då :D Blev såklart en liten tur till mcdonalds också, I'm lovin' it. lite för mycket :o
 




Just nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och ta ett varmt långt bad ensam, robin är så jobbig att bada med, :p och sedan kanske se ett avsnitt av The hills och tillslut somna i min lilla ögonstensfamn, <3 Jaa min kväll får faktiskt bli planerad så nu. Hörs imorgon.



      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0